1.1 Stel, ik heb meer items nodig dan jullie op voorraad hebben, kan dat ?

Indien een product niet op voorraad is in de webshop, dan kan het zijn dat wij dit product nog wel voor je kunnen bijbestellen. Stuur hiervoor een mail naar [email protected]l.

1.2 Heeft Moes & Griet ook een winkel?

Moes & Griet heeft een showroom. Deze kun je bezoeken op de Rentmeesterstraat 9 in Rijswijk. Let op! De showroom is enkel te bezoeken op afspraak. Stuur hiervoor een mail naar [email protected].

1.3 Hoe kan ik de bestelling betalen?

Wij willen dat je veilig en met plezier winkelt. Daarom gebruikt Moes & Griet alleen betaalsystemen die qua internettechnologie het meest actueel en vertrouwd zijn. Je kunt bij Moes & Griet op meerdere wijze betalen. In de bestelprocedure word je gevraagd om een betaalwijze te kiezen.

1.4 Verstuurt Moes & Griet ook producten naar het buitenland?

Ja, Moes & Griet verstuurt ook naar het buitenland. De verzendkosten zijn dan afhankelijk van gewicht en land waar het naar toe moet worden gestuurd. Eventuele invoerkosten dan wel andere bijkomende kosten zijn voor rekening van de klant. Vragen hierover kunt u sturen naar [email protected].

1.5 Hoe kan ik een bestelling terugsturen?

Mocht een product niet aan je verwachting voldoen, dan kun je dit binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen naar: STUDIO NOET, Rentmeesterstraat 9, 2288GW Rijswijk Z-H, Nederland. Wij accepteren alleen retouren die vooraf zijn aangemeld via [email protected].

Dit geldt echter niet voor behang. Behang is niet retourneerbaar. Dit i.v.m. batchnummers.

Het artikel moet nog voorzien zijn van labels en zo mogelijk in de originele verpakking worden geretourneerd. Een kopie van de factuur s.v.p. meesturen. Het artikel wordt niet teruggenomen indien het artikel gebruikt, gewassen is, je zelf hebt getracht een gebrek te herstellen of de gebruiksinstructie niet goed is opgevolgd. Na ontvangst wordt het aankoop bedrag zo spoedig mogelijk retour gestort doch uiterlijk binnen 30 dagen. De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de koper. Dit alles conform de Algemene Leveringsvoorwaarden.

1.6 Mijn vraag staat er niet tussen, wat nu?

Staat je vraag er niet bij, dan kun je een e-mail sturen naar [email protected] In onze Algemene Voorwaarden staat tevens aanvullende informatie.